Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3069
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицик, Надія Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-24T09:23:17Z-
dc.date.available2020-04-24T09:23:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГрицик Н. В. Концептуально-теоретичні засади підготовки сучасного вчителя іноземної мови. Проблеми сучасної педагогічної освіти : зб. статей. Ялта : РВВ КГУ, 2012. Вип. 35. Ч. 2. С. 252–260.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3069-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі формування культурологічної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови. З’ясовано стан розробленості проблеми в педагогічній теорії та практиці, визначено структуру та зміст культурологічної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови. У процесі дослідження розроблено, теоретично обґрунтовано модель формування культурологічної компетенції майбутнього вчителя іноземної мови. Доведено, що ефективність спроектованої моделі формування досліджуваної властивості у студентів мовних спеціальностей зумовлена реалізацією низки педагогічних умов.en_US
dc.publisherПроблеми сучасної педагогічної освіти : зб. статейen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;-
dc.subjectкультурологічна компетенціяen_US
dc.subjectкультурологічна компетенція вчителя іноземної мовиen_US
dc.subjectмодель формування культурологічної компетенціїen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.titleКонцептуально-теоретичні засади підготовки сучасного вчителя іноземної мовиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.