Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3068
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГрицик, Надія Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-24T08:38:40Z-
dc.date.available2020-04-24T08:38:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГрицик Н. В. Підручник іноземної мови як засіб формування культурологічної компетенції. Проблеми сучасної педагогічної освіти : зб. статей. Ялта : РВВ КГУ, 2011. Вип. 34. Ч. 2. С.242–246.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3068-
dc.description.abstractАвтор статті обґрунтовує необхідність культурологічного спрямування змісту нового покоління підручників іноземної мови. Звертається увага на вдосконалення системи підготовки сучасного підручника ІМ як засобу навчання та формування культурологічної компетенції в умовах міжнародної інтеграції суспільства.en_US
dc.publisherПроблеми сучасної педагогічної освіти : зб. статейen_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка та психологія;-
dc.subjectкультурологічна компетенціяen_US
dc.subjectінтегрований підручникen_US
dc.subjectполілог культурen_US
dc.titleПідручник іноземної мови як засіб формування культурологічної компетенціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.