Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3034
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітвін, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-23T15:06:23Z-
dc.date.available2020-04-23T15:06:23Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛітвін І.М. Відбір текстів-інтерв’ю для формування англомовної адитивної компетенції у майбутніх учителів / Літвін І.М. // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія «Педагогіка та психологія». – Київ: КНЛУ, 2010. – Вип. 18. – С.176-184.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3034-
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості відбору текстів-інтерв’ю для формування англомовної аудитивної компетенції у майбутніх учителів; уточнено і запропоновано дві групи критеріїв, якісні і кількісні, відбору англомовних автентичних текстів-інтерв'ю для навчання майбутніх учителів аудіювання.en_US
dc.publisherВісник Київського національного лінгвістичного університетуen_US
dc.subjectавтентичністьen_US
dc.subjectкількісні критеріїen_US
dc.subjectтекст-інтерв’юen_US
dc.subjectякісні критеріїen_US
dc.titleВідбір текстів-інтерв’ю для формування англомовної адитивної компетенції у майбутніх учителівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.