Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛітвін, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-23T15:00:44Z-
dc.date.available2020-04-23T15:00:44Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛітвін І.М. Система вправ для формування англомовної аудитивної компетенції у майбутніх учителів на матеріалі відеофонограми-інтерв’ю / Літвін І.М. // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія «Педагогіка та психологія». – Київ: КНЛУ, 2011. – Випуск 19. – С.118-131.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3032-
dc.description.abstractУ статті розглядається система вправ для формування англомовної аудитивної компетенції у майбутніх учителів на матеріалі відеофонограми-інтерв’ю; описані етапи формування зазначеної компетенції, виокремлені підсистеми і групи вправ. Наведені приклади вправ для формування англомовної аудитивної компетенції у майбутніх учителів на матеріалі відеофонограми-інтерв’ю.en_US
dc.publisherВісник Київського національного лінгвістичного університетуen_US
dc.subjectаудитивна компетенціяen_US
dc.subjectвідеофонограма-інтерв’юen_US
dc.subjectсистема вправen_US
dc.titleСистема вправ для формування англомовної аудитивної компетенції у майбутніх учителів на матеріалі відеофонограми-інтерв’юen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.