Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3026
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-23T14:13:15Z | - |
dc.date.available | 2020-04-23T14:13:15Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Смоліна С. В. Етапи розвитку рефлексивних умінь у майбутніх учителів англійської мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 131. С. 141-143. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3026 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюється питання розвитку рефлексивних умінь як складової професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Аналізується поняття "рефлексія" в контексті підготовки майбутніх учителів. Розглядаються компоненти рефлексивної діяльності. Виокремлюються етапи розвитку рефлексивних умінь. Окреслюються цілі подальших розвідок у названому питанні. | en_US |
dc.publisher | Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка | en_US |
dc.subject | рефлексивні уміння | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі англійської мови | en_US |
dc.title | Етапи розвитку рефлексивних умінь у майбутніх учителів англійської мови | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Етапи розвитку рефлексивних умінь у майбутніх учителів англійської мови.pdf | 383.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.