Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3026
Назва: Етапи розвитку рефлексивних умінь у майбутніх учителів англійської мови
Автори: Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна
Ключові слова: рефлексивні уміння
професійна компетентність
майбутні вчителі англійської мови
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Смоліна С. В. Етапи розвитку рефлексивних умінь у майбутніх учителів англійської мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка ; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 131. С. 141-143.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється питання розвитку рефлексивних умінь як складової професійної компетентності майбутніх учителів англійської мови. Аналізується поняття "рефлексія" в контексті підготовки майбутніх учителів. Розглядаються компоненти рефлексивної діяльності. Виокремлюються етапи розвитку рефлексивних умінь. Окреслюються цілі подальших розвідок у названому питанні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3026
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.