Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3021
Назва: Проблема иллюзорности воспитательных ориентиров в процессе формирования личности будущих учителей английского языка
Автори: Смоліна, Світлана Володимирівна
Ключові слова: виховання
анкетування
підготовка вчителя англійської мови
особистість
особистісні якості
розвиток особистості
Дата публікації: 2019
Видавництво: Материалы Международной научно-практической конференции «II Калюжновские чтения: инновационные направления развития социально-гуманитарных наук».
Бібліографічний опис: Смоліна С. В. Проблема иллюзорности воспитательных ориентиров в процессе формирования личности будущих учителей английского языка. II Калюжновские чтения: инновационные направления развития социально-гуманитарных наук : материалы Междунар. научно-практ. конф. Актобе : Актюбинский региональный государственный университет им. К. Жубанова, 2019 г.
Короткий огляд (реферат): Готуючи вчителів іноземних мов, ми маємо на увазі, що вони будуть не просто навчати. Сьогоднішні студенти і завтрашні вчителі іноземних мов повинні вміти виконати завдання з формування вторинної мовної особистості учнів. Але чи усвідомлюють наші студенти це ключове у цілях навчання мові поняття? Чим вони наповнюють його? Які їхні орієнтири в розвитку і саморозвитку особистості? Щоб знайти відповіді на поставлені нами запитання, ми підготували та провели науково-педагогічне дослідження у формі письмового анкетування, результати якого висвітлено у статті
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3021
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.