Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмоліна, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-23T13:43:04Z-
dc.date.available2020-04-23T13:43:04Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСмоліна С. В. Проблема иллюзорности воспитательных ориентиров в процессе формирования личности будущих учителей английского языка. II Калюжновские чтения: инновационные направления развития социально-гуманитарных наук : материалы Междунар. научно-практ. конф. Актобе : Актюбинский региональный государственный университет им. К. Жубанова, 2019 г.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3021-
dc.description.abstractГотуючи вчителів іноземних мов, ми маємо на увазі, що вони будуть не просто навчати. Сьогоднішні студенти і завтрашні вчителі іноземних мов повинні вміти виконати завдання з формування вторинної мовної особистості учнів. Але чи усвідомлюють наші студенти це ключове у цілях навчання мові поняття? Чим вони наповнюють його? Які їхні орієнтири в розвитку і саморозвитку особистості? Щоб знайти відповіді на поставлені нами запитання, ми підготували та провели науково-педагогічне дослідження у формі письмового анкетування, результати якого висвітлено у статтіen_US
dc.publisherМатериалы Международной научно-практической конференции «II Калюжновские чтения: инновационные направления развития социально-гуманитарных наук».en_US
dc.subjectвихованняen_US
dc.subjectанкетуванняen_US
dc.subjectпідготовка вчителя англійської мовиen_US
dc.subjectособистістьen_US
dc.subjectособистісні якостіen_US
dc.subjectрозвиток особистостіen_US
dc.titleПроблема иллюзорности воспитательных ориентиров в процессе формирования личности будущих учителей английского языкаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.