Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3017
Назва: Стан підготовки майбутніх учителів англійської мови (виховний аспект)
Автори: Смоліна (Соколова), Світлана Володимирівна
Ключові слова: підготовка вчителя англійської мови
виховання
особистість
якості особистості
розвиток особистості
Дата публікації: 2019
Видавництво: Вісник національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Смоліна С. В. Стан підготовки майбутніх учителів англійської мови (виховний аспект) / Смоліна С. В. // Вісник національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка [Текст]. (Серія: Педагогічні науки) / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка; гол. Ред. Носко М.О. – Чернігів : НУЧК, 2019. - Вип. 161 – С. 193-196.
Короткий огляд (реферат): Шкільна реформа вимагає нового вчителя. Назріла гостра необхідність у вдосконаленні процесу виховання майбутніх вчителів англійської мови. На наш погляд, ця проблема потребує подальшого вивчення, оскільки вона не була досліджена в контексті виховання для нової української школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3017
Розташовується у зібраннях:Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т.Г. Шевченка : науковий журнал

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стан підготовки майбутніх учителів англійської мови.pdf618.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.