Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3014
Назва: Оцінка чи бали: аналіз досвіду
Автори: Гайдай, Наталія Михайлівна
Ключові слова: оцінювання
бали
рейтингова система
переваги
Дата публікації: 2017
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Гайдай Н. М. Оцінка чи бали: аналіз досвіду. / Гайдай Н. М. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: Педагогічні науки. / Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М.О. - Чернігів: ЧНПУ, 2017. - Вип. 148. - С. 40 – 42
Короткий огляд (реферат): Зміна способу оцінювання у вишах створила умови для більш точного та об’єктивного виміру успішності студентів і мотивації їх до систематичної навчальної діяльності. Водночас викладачі зіткнулися і з деякими проблемами, вирішення яких пов’язано з необхідністю ґрунтовного організаційно-методичного забезпечення навчального процесу. Ця стаття має на меті розкрити переваги оцінювання студентів за рейтинговою системою, розглянути основні особливості розподілу балів і сформулювати деякі практичні поради.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3014
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гайдай-ОЦIНКА_ЧИ_БАЛИ__АНАЛIЗ_ДОСВIДУ.pdf441.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.