Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3010
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевкопляс, Людмила Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-04-23T12:52:35Z-
dc.date.available2020-04-23T12:52:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationШевкопляс Л. В. Методичні рекомендації щодо формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи / Л. В. Шевкопляс // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки. – Чернігів : ЧНПУ, 2017. – Вип. 148. – С. 184 – 188en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3010-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. Описуються методичні рекомендації щодо організації та проведення відповідного навчання на підготовчому, основному та підсумковому етапах, Пропонується використання навчального щоденника з аудіювання з метою розвитку та вдосконалення метакогнітивних умінь у самостійній роботі з аудіювання.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectметодичні рекомендаціїen_US
dc.subjectпідготовка майбутніх учителівen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectкомпетенція в аудіюванніen_US
dc.titleМетодичні рекомендації щодо формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2017_Шевкопляс_Методичнi_рекомендацii.pdf3.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.