Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3008
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевкопляс, Людмила Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-04-23T12:39:06Z-
dc.date.available2020-04-23T12:39:06Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШевкопляс Л. В. Шляхи подолання психологічних бар’єрів при аудіюванні у процесі самостійної роботи / Л. В. Шевкопляс // Сучасні тенденції у сфері лінгвістики, мовної комунікації та методики викладання іноземних мов: Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 18-19 травня 2016 р., ТНЕУ/ За заг. ред. Н.С. Лисої. – Тернопіль: Астон, 2016. – С. 178–179.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3008-
dc.description.abstractСучасні тенденції мовної освіти відкривають нові можливості для спеціалістів, здатних до самоосвіти протягом життя. Здійснення іншомовної комунікації потребує розвитку у студентів вмінь мовленнєвї діяльності, одним з аспектів якої є аудіювання. Сприйняття та розуміння аудіотексту є складною психологічною діяльністю, що потребує інтелектуальних зусиль з боку студентів. Аудіювання є видом мовленнєвої діяльності, що в силу швидкоплинності процесу слухання може створювати ряд психологічних бар’єрів, що включають виникнення тривожності, невпевненості, хвилювання.en_US
dc.publisherМатеріали V Міжнар. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectподолання психологічних бар’єрівen_US
dc.subjectаудіюванняen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.titleШляхи подолання психологічних бар’єрів при аудіюванні у процесі самостійної роботиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2016_ШЕВКОПЛЯС_ШЛЯХИ_ПОДОЛАННЯ_ПСИХОЛ_БАРEРIВ.pdf357 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.