Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3008
Назва: | Шляхи подолання психологічних бар’єрів при аудіюванні у процесі самостійної роботи |
Автори: | Шевкопляс, Людмила Вікторівна |
Ключові слова: | подолання психологічних бар’єрів аудіювання самостійна робота |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. |
Бібліографічний опис: | Шевкопляс Л. В. Шляхи подолання психологічних бар’єрів при аудіюванні у процесі самостійної роботи / Л. В. Шевкопляс // Сучасні тенденції у сфері лінгвістики, мовної комунікації та методики викладання іноземних мов: Матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф., 18-19 травня 2016 р., ТНЕУ/ За заг. ред. Н.С. Лисої. – Тернопіль: Астон, 2016. – С. 178–179. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасні тенденції мовної освіти відкривають нові можливості для спеціалістів, здатних до самоосвіти протягом життя. Здійснення іншомовної комунікації потребує розвитку у студентів вмінь мовленнєвї діяльності, одним з аспектів якої є аудіювання. Сприйняття та розуміння аудіотексту є складною психологічною діяльністю, що потребує інтелектуальних зусиль з боку студентів. Аудіювання є видом мовленнєвої діяльності, що в силу швидкоплинності процесу слухання може створювати ряд психологічних бар’єрів, що включають виникнення тривожності, невпевненості, хвилювання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3008 |
Розташовується у зібраннях: | Науково-практична конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2016_ШЕВКОПЛЯС_ШЛЯХИ_ПОДОЛАННЯ_ПСИХОЛ_БАРEРIВ.pdf | 357 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.