Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3006
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедун, Лариса Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-23T12:14:30Z-
dc.date.available2020-04-23T12:14:30Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФедун Л. М. Професії гуманітарної сфери: специфіка розподілу та сучасні вимоги. Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал : матер. всеукр. наук.-практ. конф. Інституту проблем виховання НАПН України за 2011 рік (9 квітня 2012 р.). За ред. І. Д. Беха, О. В. Мельника. Івано-Франківськ : Типовіт, 2012. С. 333-336. (0,2 др. арк.)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3006-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність диференціації змісту та педагогічних засобів формування у старшокласників професійних домагань у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу.en_US
dc.publisherСучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал : матер. всеукр. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectдиференціаціяen_US
dc.subjectзміст та педагогічні засобиen_US
dc.subjectпрофесійні домаганняen_US
dc.titleПрофесії гуманітарної сфери: специфіка розподілу та сучасні вимогиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.