Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3005
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедун, Лариса Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-23T12:10:58Z-
dc.date.available2020-04-23T12:10:58Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationФедун. Л.М. Диференціація змісту формування професійних домагань старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр. / ред. колег. І.Д. Бех та ін. Київ : Інститут проблем виховання АПН України, 2009. Вип. 13. Кн. 2. С. 353-361. (0,5 др. арк.)en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3005-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність диференціації змісту та педагогічних засобів формування у старшокласників професійних домагань у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу.en_US
dc.publisherТеоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр.en_US
dc.subjectдиференціаціяen_US
dc.subjectзміст та педагогічні засобиen_US
dc.subjectпрофесійні домаганняen_US
dc.titleДиференціація змісту формування професійних домагань старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.