Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3005Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Федун, Лариса Миколаївна | - |
| dc.date.accessioned | 2020-04-23T12:10:58Z | - |
| dc.date.available | 2020-04-23T12:10:58Z | - |
| dc.date.issued | 2009 | - |
| dc.identifier.citation | Федун. Л.М. Диференціація змісту формування професійних домагань старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр. / ред. колег. І.Д. Бех та ін. Київ : Інститут проблем виховання АПН України, 2009. Вип. 13. Кн. 2. С. 353-361. (0,5 др. арк.) | en_US |
| dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3005 | - |
| dc.description.abstract | Обґрунтовано необхідність диференціації змісту та педагогічних засобів формування у старшокласників професійних домагань у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. | en_US |
| dc.publisher | Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр. | en_US |
| dc.subject | диференціація | en_US |
| dc.subject | зміст та педагогічні засоби | en_US |
| dc.subject | професійні домагання | en_US |
| dc.title | Диференціація змісту формування професійних домагань старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Диференціація змісту формування професійних домагань старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу.pdf | 642,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.