Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3005
Назва: Диференціація змісту формування професійних домагань старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу
Автори: Федун, Лариса Миколаївна
Ключові слова: диференціація
зміст та педагогічні засоби
професійні домагання
Дата публікації: 2009
Видавництво: Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр.
Бібліографічний опис: Федун. Л.М. Диференціація змісту формування професійних домагань старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр. / ред. колег. І.Д. Бех та ін. Київ : Інститут проблем виховання АПН України, 2009. Вип. 13. Кн. 2. С. 353-361. (0,5 др. арк.)
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано необхідність диференціації змісту та педагогічних засобів формування у старшокласників професійних домагань у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3005
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.