Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3005
Назва: | Диференціація змісту формування професійних домагань старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу |
Автори: | Федун, Лариса Миколаївна |
Ключові слова: | диференціація зміст та педагогічні засоби професійні домагання |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр. |
Бібліографічний опис: | Федун. Л.М. Диференціація змісту формування професійних домагань старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. пр. / ред. колег. І.Д. Бех та ін. Київ : Інститут проблем виховання АПН України, 2009. Вип. 13. Кн. 2. С. 353-361. (0,5 др. арк.) |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовано необхідність диференціації змісту та педагогічних засобів формування у старшокласників професійних домагань у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3005 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Диференціація змісту формування професійних домагань старшокласників у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу.pdf | 642.48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.