Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2994
Назва: | Реалізація принципу репрезентації як умова ефективного втілення системного підходу на уроках зарубіжної літератури |
Автори: | Чередник, Тетяна Павлівна |
Ключові слова: | методика викладання зарубіжної літератури принцип репрезентації принцип наступності ретроспекція |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Problems and achievements of modern science |
Бібліографічний опис: | Чередник Т.П. Реалізація принципу репрезентації як умова ефективного втілення системного підходу на уроках зарубіжної літератури. Problems and achievements of modern science: coll. of scientific papers «ΛΌГOΣ» with materials of the International scientific-practical conf., Cork, May 6, 2019. Cork: NGO «European Scientific Platform», 2019. V.4. С. 68-72 (0,29 др. арк.). |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема реалізації принципу репрезентації в шкільній системі літературної освіти, зокрема, на уроках зарубіжної літератури. Аналізуючи шкільну навчальну програму та стан науково-методичної думки, авторка доводить, що дотримання принципу репрезентації в процесі навчальної комунікації поглиблює літературну обізнаність учнів, якісно впливає на розвиток їх читацької компетенції, підвищує ефективність літературної підготовки учнів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2994 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Реалізація принципу репрезентації як умова ефективного втілення системного підходу на уроках зарубіжної літератури.pdf | 534.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.