Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2994
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧередник, Тетяна Павлівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T19:37:49Z-
dc.date.available2020-04-22T19:37:49Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЧередник Т.П. Реалізація принципу репрезентації як умова ефективного втілення системного підходу на уроках зарубіжної літератури. Problems and achievements of modern science: coll. of scientific papers «ΛΌГOΣ» with materials of the International scientific-practical conf., Cork, May 6, 2019. Cork: NGO «European Scientific Platform», 2019. V.4. С. 68-72 (0,29 др. арк.).en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2994-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема реалізації принципу репрезентації в шкільній системі літературної освіти, зокрема, на уроках зарубіжної літератури. Аналізуючи шкільну навчальну програму та стан науково-методичної думки, авторка доводить, що дотримання принципу репрезентації в процесі навчальної комунікації поглиблює літературну обізнаність учнів, якісно впливає на розвиток їх читацької компетенції, підвищує ефективність літературної підготовки учнів.en_US
dc.publisherProblems and achievements of modern scienceen_US
dc.subjectметодика викладання зарубіжної літературиen_US
dc.subjectпринцип репрезентаціїen_US
dc.subjectпринцип наступностіen_US
dc.subjectретроспекціяen_US
dc.titleРеалізація принципу репрезентації як умова ефективного втілення системного підходу на уроках зарубіжної літературиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.