Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2994
Назва: Реалізація принципу репрезентації як умова ефективного втілення системного підходу на уроках зарубіжної літератури
Автори: Чередник, Тетяна Павлівна
Ключові слова: методика викладання зарубіжної літератури
принцип репрезентації
принцип наступності
ретроспекція
Дата публікації: 2019
Видавництво: Problems and achievements of modern science
Бібліографічний опис: Чередник Т.П. Реалізація принципу репрезентації як умова ефективного втілення системного підходу на уроках зарубіжної літератури. Problems and achievements of modern science: coll. of scientific papers «ΛΌГOΣ» with materials of the International scientific-practical conf., Cork, May 6, 2019. Cork: NGO «European Scientific Platform», 2019. V.4. С. 68-72 (0,29 др. арк.).
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема реалізації принципу репрезентації в шкільній системі літературної освіти, зокрема, на уроках зарубіжної літератури. Аналізуючи шкільну навчальну програму та стан науково-методичної думки, авторка доводить, що дотримання принципу репрезентації в процесі навчальної комунікації поглиблює літературну обізнаність учнів, якісно впливає на розвиток їх читацької компетенції, підвищує ефективність літературної підготовки учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2994
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.