Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2990
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевкопляс, Людмила Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T19:19:11Z-
dc.date.available2020-04-22T19:19:11Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationШевкопляс Л. В. Рефлексивна діяльність майбутніх учителів у процесі самостійної роботи з аудіювання / Л. В. Шевкопляс // Сучасні підходи до навчання іноземної мови : шляхи інтеграції школи та ВНЗ : Матеріали III міжнародної конференції, 12 квітня 2013 року. – Харків, 2013. – С.180–181.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2990-
dc.description.abstractВ умовах переходу від знания центричної моделі підготовки майбутніх учителів відбувається структурне та якісне оновлення системи вищої педагогічної освіти [1]. Система навчання майбутніх учителів ІМ включає оволодіння ними всіма видами мовленнєвої діяльності, а також набуття здатності до самоосвіти протягом життя. Основою нової моделі стає рефлексія як базовий принцип нової парадигми освіти. Рефлексія (від лаг. геflехіо - обернення всередину)- форма теоретичної діяльності суспільно розвиненої людини, cпрямована на осмислення власних дій, діяльність самопізнання.en_US
dc.publisherМатеріали III міжнародної конференціїen_US
dc.titleРефлексивна діяльність майбутніх учителів у процесі самостійної роботи з аудіюванняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Науково-практична конференція

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2013_ШЕВКОПЛЯС_РЕФЛЕКСИВНА_ДIЯЛ_НIСТ_.pdf977.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.