Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2990
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шевкопляс, Людмила Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-04-22T19:19:11Z | - |
dc.date.available | 2020-04-22T19:19:11Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Шевкопляс Л. В. Рефлексивна діяльність майбутніх учителів у процесі самостійної роботи з аудіювання / Л. В. Шевкопляс // Сучасні підходи до навчання іноземної мови : шляхи інтеграції школи та ВНЗ : Матеріали III міжнародної конференції, 12 квітня 2013 року. – Харків, 2013. – С.180–181. | en_US |
dc.identifier.uri | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2990 | - |
dc.description.abstract | В умовах переходу від знания центричної моделі підготовки майбутніх учителів відбувається структурне та якісне оновлення системи вищої педагогічної освіти [1]. Система навчання майбутніх учителів ІМ включає оволодіння ними всіма видами мовленнєвої діяльності, а також набуття здатності до самоосвіти протягом життя. Основою нової моделі стає рефлексія як базовий принцип нової парадигми освіти. Рефлексія (від лаг. геflехіо - обернення всередину)- форма теоретичної діяльності суспільно розвиненої людини, cпрямована на осмислення власних дій, діяльність самопізнання. | en_US |
dc.publisher | Матеріали III міжнародної конференції | en_US |
dc.title | Рефлексивна діяльність майбутніх учителів у процесі самостійної роботи з аудіювання | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Науково-практична конференція |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2013_ШЕВКОПЛЯС_РЕФЛЕКСИВНА_ДIЯЛ_НIСТ_.pdf | 977.92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.