Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2988
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевкопляс, Людмила Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T19:14:40Z-
dc.date.available2020-04-22T19:14:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШевкопляс Л. В. Критерії відбору навчального матеріалу для формування компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи / Шевкопляс Л. В. // Наукові записки. Серія «Філологічна». – Острог: Видавництво Національного університету "Острозька академія". – Вип. 23. – 2012. – 312 с. – С. 303–306.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2988-
dc.description.abstractУ статті досліджуються критерії відбору навчального матеріалу для формування компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. Розглянуто проблему визначення поняття навчальний аудіо-текст, виокремлено вісім критеріїв відбору навчальних аудіотекстів. Уточнено параметри автентичності при відборі аудіотекстів. Визначено тривалість звучання аудіотекстів для студентів першого курсу.en_US
dc.publisherНаукові записки. Видавництво Національного університету "Острозька академія"en_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectкритерії відборуen_US
dc.subjectнавчальний аудіотекстen_US
dc.subjectавтентичністьen_US
dc.subjectкомпетенція в аудіюванніen_US
dc.titleКритерії відбору навчального матеріалу для формування компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2012_ШЕВКОПЛЯС_КРИТЕРII_ВIДБОРУ.pdf263.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.