Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2984
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевкопляс, Людмила Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T19:07:00Z-
dc.date.available2020-04-22T19:07:00Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationШевкопляс Л. В. Теоретичні передумови формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи / Л. В. Шевкопляс // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. – 2011. – Вип. 19. – С. 102–109.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2984-
dc.description.abstractУ статті досліджуються передумови формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. Розглянуто проблему особистісно-діяльнісного підходу до навчання, виокремлено психологічні основи формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. Уточнено фактори, що впливають на формування англомовної компетенції в аудіюванні студентів першого курсу. Прослідковано вплив навчальних стилів на процес формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи.en_US
dc.publisherВісник Київського національного лінгвістичного університетуen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectпсихолого-педагогічні передумовиen_US
dc.subjectметодичні передумовиen_US
dc.subjectкомпетенція в аудіюванніen_US
dc.subjectособистісно-діяльнісний підхідen_US
dc.titleТеоретичні передумови формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2011_ШЕВКОПЛЯС_ТЕОРЕТИЧНI_ПЕРЕДУМОВИ.pdf203.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.