Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2984
Назва: | Теоретичні передумови формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи |
Автори: | Шевкопляс, Людмила Вікторівна |
Ключові слова: | самостійна робота психолого-педагогічні передумови методичні передумови компетенція в аудіюванні особистісно-діяльнісний підхід |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Вісник Київського національного лінгвістичного університету |
Бібліографічний опис: | Шевкопляс Л. В. Теоретичні передумови формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи / Л. В. Шевкопляс // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. – 2011. – Вип. 19. – С. 102–109. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджуються передумови формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. Розглянуто проблему особистісно-діяльнісного підходу до навчання, виокремлено психологічні основи формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. Уточнено фактори, що впливають на формування англомовної компетенції в аудіюванні студентів першого курсу. Прослідковано вплив навчальних стилів на процес формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2984 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2011_ШЕВКОПЛЯС_ТЕОРЕТИЧНI_ПЕРЕДУМОВИ.pdf | 203.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.