Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2984
Назва: Теоретичні передумови формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи
Автори: Шевкопляс, Людмила Вікторівна
Ключові слова: самостійна робота
психолого-педагогічні передумови
методичні передумови
компетенція в аудіюванні
особистісно-діяльнісний підхід
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вісник Київського національного лінгвістичного університету
Бібліографічний опис: Шевкопляс Л. В. Теоретичні передумови формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи / Л. В. Шевкопляс // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. – 2011. – Вип. 19. – С. 102–109.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджуються передумови формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. Розглянуто проблему особистісно-діяльнісного підходу до навчання, виокремлено психологічні основи формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. Уточнено фактори, що впливають на формування англомовної компетенції в аудіюванні студентів першого курсу. Прослідковано вплив навчальних стилів на процес формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2984
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2011_ШЕВКОПЛЯС_ТЕОРЕТИЧНI_ПЕРЕДУМОВИ.pdf203.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.