Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрощук, Катерина Ігорівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T18:53:25Z-
dc.date.available2020-04-22T18:53:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЯрощук К. І. Ціннісне ставлення до обраної професії як одна з педагогічних умов формування професійної етики майбутніх інженерів-педагогів / Ярощук К. І. // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка [Текст]. Серія: Педагогічні науки; гол. ред. Носко М.О. – Чернігів: НУЧК, 2019. - Вип. 4(160). – С. 229-234.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2979-
dc.description.abstractУ статті визначено комплекс необхідних і достатніх педагогічних умов формування професійної етики майбутніх інженерів-педагогів. Автором проаналізовано проблему формування ціннісного ставлення студентів до засвоєння змістової частини освіти як однієї з педагогічних умов ефективного формування професійної етики майбутніх фахівців.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectпрофесійна етикаen_US
dc.subjectпрофесійна культураen_US
dc.subjectінженер-педагог педагогічні умовиen_US
dc.subjectціннісне ставленняen_US
dc.subjectфахова підготовкаen_US
dc.titleЦіннісне ставлення до обраної професії як одна з педагогічних умов формування професійної етики майбутніх інженерів-педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.