Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2977
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрощук, Катерина Ігорівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T18:49:23Z-
dc.date.available2020-04-22T18:49:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЯрощук К. І. Проблеми формування професійно-етичної компетентності сучасного інженера-педагога // Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченка [Текст]. Серія: Педагогічні науки; гол. ред. Носко М.О. – Чернігів: НУЧК, 2019. - Вип. 2(158). – С. 79-83.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2977-
dc.description.abstractУ статті розглянуті питання формування професійної етики інженера-педагога згідно з минулими та сучасними поглядами на професійно-етичну компетентність фахівця. Автор зазначає, що професійна етика є прикладним напрямом етики як наукової галузі знань про мораль і моральність, що є сукупністю морально-етичних норм і правил, які визначають специфіку професійної поведінки і професійної діяльності сучасних технічних фахівців. Метою роботи є теоретичний аналіз етичних проблем професійної діяльності сучасного інженерно-педагогічного фахівця в контексті історичного розвитку і становлення етико-педагогічних ідей. З метою визначення методології дослідження на базі матеріалів науково-методологічної інформації проведено аналіз принципів, підходів та методів вивчення зазначеної проблеми (аналіз, синтез, зіставлення, порівняння тощо). Наукова новизна полягає в тому, що автором визначено, теоретично обґрунтовано та удосконалено комплексні знання про професійну етику особистості, її сутність, принципи та компоненти; знання щодо змісту професійної етики як компонента професійної культури, стимулюючого успішність професійної діяльності майбутніх інженерів-педагогів. Автор статті робить висновки про те, що розгляд генезису етико-педагогічних ідей має суттєве значення для змісту сучасної професійної освіти, яка розвивається шляхом гуманізації та демократизації, упроваджує принципи особистісно-орієнтованого навчання та виховання майбутніх фахівців. Подальшого розвитку набули основні положення (безпосереднє керівництво професійною підготовкою, організаційне і методичне забезпечення профе-сійної підготовки, надання практичної допомоги та контроль за станом її організації) професійної підготовки майбутніх фахівців інженерно-педагогічної галузі як відкритої, динамічної системи, однією зі складових якої є професійно-етична компетентність.en_US
dc.publisherВісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т. Г. Шевченкаen_US
dc.subjectпрофесійна етикаen_US
dc.subjectпрофесійно-етична компетентністьen_US
dc.subjectінженер-педагогen_US
dc.subjectморально-етичні нормиen_US
dc.subjectпрофесійно важливі якості особистостіen_US
dc.titleПроблеми формування професійно-етичної компетентності сучасного інженера-педагогаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.