Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2973
Назва: Модель формування професійної етики майбутніх інженерів-педагогів
Автори: Ярощук, Катерина Ігорівна
Ключові слова: професійна етика
моделювання
педагогічні умови
принципи навчання
критерії
Дата публікації: 2013
Видавництво: Науовий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Ярощук К. І. Модель формування професійної етики майбутніх інженерів-педагогів / К.І. Ярощук // Науовий часопис національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова: зб. наук. праць / за ред. Д.Е. Кільдерова / Серія №5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. – К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013. – Вип. 38. – С.262-267.
Короткий огляд (реферат): У статті автором розроблено й теоретично обґрунтовано модель формування професійної етики майбутніх інженерів-педагогів, подано її компоненти та засоби реалізації. Представлена модель розроблена з урахуванням принципів навчання майбутніх фахівців та специфіки організації навчального процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2973
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.