Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрощук (Неговська), Катерина Ігорівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T18:19:07Z-
dc.date.available2020-04-22T18:19:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЯрощук К. І. Експериментальна перевірка ефективності формування професійної етики майбутніх інженерів-педагогів. Науковий Вісник національного університету біоресурсів та природокористування України / Редкол. Д.О. Мельничук (відп. ред.) та ін. Київ, 2013. Вип. 192. – Ч. 2. С. 287-293.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2972-
dc.description.abstractУ статті описуються етапи підготовки, хід та результати екс-периментального дослідження, метою якого була перевірка ефектив-ності розробленої методики формування професійної етики майбутніх інженерів-педагогів. Зокрема автор перевіряє доцільність використання розробленої моделі формування професійної етики майбутніх фахівців, педагогічних умов та запропонованого авторського спецкурсу «Профе-сійна етика та етикет». За допомогою методів математичної стати-стики інтерпретовано результати експерименту, які підтверджують висунуту гіпотезу.en_US
dc.publisherНауковий Вісник національного університету біоресурсів та природокористування Україниen_US
dc.subjectінженер-педагогen_US
dc.subjectпрофесійна етикаen_US
dc.subjectгіпотеза експериментального дослідженняen_US
dc.subjectкритерії оцінюванняen_US
dc.subjectпорівняльний аналізen_US
dc.subjectрезультати експериментуen_US
dc.titleЕкспериментальна перевірка ефективності формування професійної етики майбутніх інженерів-педагогівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.