Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2972
Назва: Експериментальна перевірка ефективності формування професійної етики майбутніх інженерів-педагогів
Автори: Ярощук (Неговська), Катерина Ігорівна
Ключові слова: інженер-педагог
професійна етика
гіпотеза експериментального дослідження
критерії оцінювання
порівняльний аналіз
результати експерименту
Дата публікації: 2013
Видавництво: Науковий Вісник національного університету біоресурсів та природокористування України
Бібліографічний опис: Ярощук К. І. Експериментальна перевірка ефективності формування професійної етики майбутніх інженерів-педагогів. Науковий Вісник національного університету біоресурсів та природокористування України / Редкол. Д.О. Мельничук (відп. ред.) та ін. Київ, 2013. Вип. 192. – Ч. 2. С. 287-293.
Короткий огляд (реферат): У статті описуються етапи підготовки, хід та результати екс-периментального дослідження, метою якого була перевірка ефектив-ності розробленої методики формування професійної етики майбутніх інженерів-педагогів. Зокрема автор перевіряє доцільність використання розробленої моделі формування професійної етики майбутніх фахівців, педагогічних умов та запропонованого авторського спецкурсу «Профе-сійна етика та етикет». За допомогою методів математичної стати-стики інтерпретовано результати експерименту, які підтверджують висунуту гіпотезу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2972
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.