Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрощук (Неговська), Катерина Ігорівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T18:02:57Z-
dc.date.available2020-04-22T18:02:57Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНеговська К. І. Аналіз змісту професійної етики сучасного викладача. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка : зб. наук. праць / гол. ред. Носко М.О. / Педагогічні науки. Чернігів: ЧНПУ, 2011. Вип. 88. С. 132-135.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2968-
dc.description.abstractВ статті розглянуті зміст і педагогічні умови формування професійної етики сучасного викладача згідно з минулими та сучасними поглядами на професійно-етичну компетентність педагога.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectпрофесійна етикаen_US
dc.subjectморально-етичні нормиen_US
dc.subjectпедагогічні умовиen_US
dc.subjectвідповідальністьen_US
dc.subjectввічливістьen_US
dc.subjectпозитивне мисленняen_US
dc.titleАналіз змісту професійної етики сучасного викладачаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аналіз змісту професійної етики сучасного викладача.pdf1.06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.