Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2961
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВдовенко, Олена Іванівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T16:49:22Z-
dc.date.available2020-04-22T16:49:22Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationВдовенко О. І. Система самостійних робіт як основа формування творчих здібностей майбутніх фахівців / О. І. Вдовенко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: педагогічні науки. – Бердянськ, 2015. – Вип. 3. – С 42-46.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2961-
dc.description.abstractХарактеризуються різні підходи до визначення самостійної роботи, представлені у психологічній і педагогічній літературі. Сутність самостійної роботи розглядається як форма організації пізнавальної діяльності і як основа формування творчих здібностей учнів. Визначено, що самостійна робота є однією з важливих форм організації навчального процесу, вона відіграє особливу роль в професійній підготовці фахівців.en_US
dc.publisherНаукові записки Бердянського державного педагогічного університетуen_US
dc.subjectтворчі здібностіen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectзнавальна діяльністьen_US
dc.subjectтипи самостійних робітen_US
dc.titleСистема самостійних робіт як основа формування творчих здібностей майбутніх фахівцівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.