Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2955
Назва: Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування здоров’язберігаючої компетентності на уроках інформатики
Автори: Стрілецька, Наталія Михайлівна
Ільченко, Ольга Олегівна
Ключові слова: підготовка студентів
здоров’язберігаюча компетентність
молодші школярі
організаційно-педагогічні умови
інформатика
Дата публікації: 2018
Видавництво: «Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції “Теоретичні та методологічні проблеми сучасної педагогіки та психології”
Бібліографічний опис: Стрілецька Н.М., Ільченко О.О. Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування здоров’язберігаючої компетентності на уроках інформатики. «Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції “Теоретичні та методологічні проблеми сучасної педагогіки та психології” (м. Миколаїв, 09 – 10 листопада 2018 р.) / ГО «Інститут інноваційної освіти»; Науково-навчальний центр прикладної інформатики НАН України. Миколаїв : ГО «Інститут інноваційної освіти». 2018. С. 79 — 90.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз проблеми підготовки студентів до формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів, розкриті суть поняття та критерії “готовності майбутніх учителів початкової школи до формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів на уроках інформатики”, висвітлені організаційно-педагогічні умови підготовки фахівців до здійснення здоров’язберігаючої діяльності у початковому курсі інформатики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2955
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.