Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2953
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілецька, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorІльченко, Ольга Олегівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T15:49:39Z-
dc.date.available2020-04-22T15:49:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСтрілецька Н.М., Ільченко О.О. Освітні технології формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів на уроках інформатики: теоретичний аспект. Молодий вчений. №2.1. (54.1). лютий, 2018. С.140-144.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2953-
dc.description.abstractУ статті здійснений аналіз наукових підходів до визначення поняття “здоров’язберігаючі технології”. Авторами розкрита класифікація освітніх здоров’язберігаючих технологій. Зокрема, схарактеризовані технології, що забезпечують формування здоров’язберігаючої компетентності учнів та реалізують здоров’яохоронну, оздоровчу й здоров’янавчальну складові уроку інформатики у початковій школі. У статті наводяться приклади застосування здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі. Запропонована система здоров’язберігаючої діяльності вчителя й учнів у процесі навчання початкового курсу інформатики, укомплектована й частково розроблена дослідниками.en_US
dc.publisherМолодий вченийen_US
dc.subjectздоров’язберігаючі технологіїen_US
dc.subjectкомпетентностіen_US
dc.subjectурок інформатикиen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.titleОсвітні технології формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів на уроках інформатики: теоретичний аспектen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.