Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2953
Назва: Освітні технології формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів на уроках інформатики: теоретичний аспект
Автори: Стрілецька, Наталія Михайлівна
Ільченко, Ольга Олегівна
Ключові слова: здоров’язберігаючі технології
компетентності
урок інформатики
початкова школа
Дата публікації: 2018
Видавництво: Молодий вчений
Бібліографічний опис: Стрілецька Н.М., Ільченко О.О. Освітні технології формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів на уроках інформатики: теоретичний аспект. Молодий вчений. №2.1. (54.1). лютий, 2018. С.140-144.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснений аналіз наукових підходів до визначення поняття “здоров’язберігаючі технології”. Авторами розкрита класифікація освітніх здоров’язберігаючих технологій. Зокрема, схарактеризовані технології, що забезпечують формування здоров’язберігаючої компетентності учнів та реалізують здоров’яохоронну, оздоровчу й здоров’янавчальну складові уроку інформатики у початковій школі. У статті наводяться приклади застосування здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі. Запропонована система здоров’язберігаючої діяльності вчителя й учнів у процесі навчання початкового курсу інформатики, укомплектована й частково розроблена дослідниками.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2953
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.