Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2953
Назва: | Освітні технології формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів на уроках інформатики: теоретичний аспект |
Автори: | Стрілецька, Наталія Михайлівна Ільченко, Ольга Олегівна |
Ключові слова: | здоров’язберігаючі технології компетентності урок інформатики початкова школа |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Молодий вчений |
Бібліографічний опис: | Стрілецька Н.М., Ільченко О.О. Освітні технології формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів на уроках інформатики: теоретичний аспект. Молодий вчений. №2.1. (54.1). лютий, 2018. С.140-144. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснений аналіз наукових підходів до визначення поняття “здоров’язберігаючі технології”. Авторами розкрита класифікація освітніх здоров’язберігаючих технологій. Зокрема, схарактеризовані технології, що забезпечують формування здоров’язберігаючої компетентності учнів та реалізують здоров’яохоронну, оздоровчу й здоров’янавчальну складові уроку інформатики у початковій школі. У статті наводяться приклади застосування здоров’язберігаючих технологій в освітньому процесі. Запропонована система здоров’язберігаючої діяльності вчителя й учнів у процесі навчання початкового курсу інформатики, укомплектована й частково розроблена дослідниками. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2953 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Освітні технології формування здоров’язберігаючої компетентності молодших школярів на уроках інформатики теоретичний аспект.pdf | 438.65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.