Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілецька, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorШостак, Максим Сергійович-
dc.date.accessioned2020-04-22T15:37:05Z-
dc.date.available2020-04-22T15:37:05Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтрілецька Н.М., Шостак М.С. Використання мережних освітніх технологій на уроках інформатики у початковій школі. Теорія і практика сучасної освіти у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації : наук.-метод. збірник; відпов. ред. і упор. О.М.Кочерга. Ніжин : НДУ ім. М.Гоголя, 2017. Вип. 6. С. 247-253.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2950-
dc.description.abstractУ даній статті розкрито генезис поняття “мережні освітні технології”, здійснений аналіз стану їх використання в початковій школі на уроках інформатики. Автори описують основні призначення найбільш використовуваних у початковій школі хмарних сервісів, як засобів навчання інформатики: Symbaloo, Slideshare, LearningApps, Padlet, Prezi та сервісів для проведення онлайн опитування, в тому числі за допомогою мобільних телефонів та QR кодів : Майстер-Тест, Plickers, Kahoot.en_US
dc.publisherТеорія і практика сучасної освіти у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації : наук.-метод. збірникen_US
dc.subjectмережні освітні технологіїen_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectурок інформатикиen_US
dc.subjectхмарні сервісиen_US
dc.titleВикористання мережних освітніх технологій на уроках інформатики у початковій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.