Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2948
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілецька, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T15:27:13Z-
dc.date.available2020-04-22T15:27:13Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСтрілецька Н.М. Особливості організації педагогічної практики студентів факультету початкового навчання зі спеціалізації «Інформатика». Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2016. Вип. 137. С. 155-171.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2948-
dc.description.abstractВ статті розкриті зміст виробничо-педагогічна практики студентів факультету початкового навчання зі спеціалізації «інформатика», конкретизовані компетенції, що мають закріпитись та сформуватись у процесі практично-педагогічної діяльності в школі, схарактеризовані етапи проходження практики та критерії оцінювання уроку й позакласного заходу з інформатики, даються рекомендації щодо застосування інформаційно-комунікаційних технологій, зокрема – сервісу Google Blogger для створення нової форми звіту студентів – блогу «Моя практика»en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectвиробничо-педагогічна практикаen_US
dc.subjectспеціалізація «інформатика»en_US
dc.subjectкомпетенціїen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.titleОсобливості організації педагогічної практики студентів факультету початкового навчання зі спеціалізації «Інформатика»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.