Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2935
Назва: | Використання елементів ейдетики на уроках математики у початковій школі |
Автори: | Стрілецька, Наталія Михайлівна Медвідь, Світлана Миколаївна |
Ключові слова: | система уроків математика 1 клас методи ейдетики прийоми запам’ятовування |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Вісник ЧНПУ |
Бібліографічний опис: | Стрілецька Н.М., Медвідь С. М. Використання елементів ейдетики на уроках математики у початковій школі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігівський національний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125. С. 361-366. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено методику та результати експерименту щодо застосування укладеної авторами системи уроків з математики у 1-му класі на основі методів ейдетики. З’ясовано, що при вивченні математичних понять (число, цифра), знаків (більше, менше), запам’ятовування табличних випадків додавання (віднімання) у межах 10 доцільно користуватись такими прийомами запам’ятовування, як усвідомлення, асоціація образів, абревіатури, кодування, використання асоціативних ланцюжків. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2935 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Використання елементів ейдетики на уроках математики у початковій школі.pdf | 283.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.