Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2935
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілецька, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorМедвідь, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-04-22T09:59:04Z-
dc.date.available2020-04-22T09:59:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСтрілецька Н.М., Медвідь С. М. Використання елементів ейдетики на уроках математики у початковій школі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігівський національний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125. С. 361-366.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2935-
dc.description.abstractУ статті висвітлено методику та результати експерименту щодо застосування укладеної авторами системи уроків з математики у 1-му класі на основі методів ейдетики. З’ясовано, що при вивченні математичних понять (число, цифра), знаків (більше, менше), запам’ятовування табличних випадків додавання (віднімання) у межах 10 доцільно користуватись такими прийомами запам’ятовування, як усвідомлення, асоціація образів, абревіатури, кодування, використання асоціативних ланцюжків.en_US
dc.publisherВісник ЧНПУen_US
dc.subjectсистема уроківen_US
dc.subjectматематика 1 класen_US
dc.subjectметоди ейдетикиen_US
dc.subjectприйоми запам’ятовуванняen_US
dc.titleВикористання елементів ейдетики на уроках математики у початковій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.