Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2935
Назва: Використання елементів ейдетики на уроках математики у початковій школі
Автори: Стрілецька, Наталія Михайлівна
Медвідь, Світлана Миколаївна
Ключові слова: система уроків
математика 1 клас
методи ейдетики
прийоми запам’ятовування
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Стрілецька Н.М., Медвідь С. М. Використання елементів ейдетики на уроках математики у початковій школі. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігівський національний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2015. Вип. 125. С. 361-366.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено методику та результати експерименту щодо застосування укладеної авторами системи уроків з математики у 1-му класі на основі методів ейдетики. З’ясовано, що при вивченні математичних понять (число, цифра), знаків (більше, менше), запам’ятовування табличних випадків додавання (віднімання) у межах 10 доцільно користуватись такими прийомами запам’ятовування, як усвідомлення, асоціація образів, абревіатури, кодування, використання асоціативних ланцюжків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2935
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.