Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2929
Назва: Теоретичні та методичні аспекти реалізації міжпредметних зв’язків під час навчання математики в школі у педагогічній спадщині М. М. Володкевича (1860–1924)
Автори: Стрілецька, Наталія Михайлівна
Ключові слова: міжпредметні зв’язки
М.Володкевич
шкільна математика
Дата публікації: 2013
Видавництво: Вісник ЧНПУ
Бібліографічний опис: Стрілецька Н.М. Теоретичні та методичні аспекти реалізації міжпредметних зв’язків під час навчання математики в школі у педагогічній спадщині М. М. Володкевича (1860–1924). Вісник Чернігівського національного педагогічного університету / Чернігівський національний університет імені Т. Г. Шевченка; гол. ред. Носко М. О. Чернігів : ЧНПУ, 2013. Вип. 110. С. 97-101.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються погляди відомого вітчизняного педагога М. Володкевича на формування цілісності знань учнів на основі впровадження міжпредметних зв’язків у шкільному курсі математики кінця ХІХ – початку ХХ століття, розкривається актуальність ідей педагога для сучасної школи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2929
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.