Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрілецька, Наталія Михайлівна-
dc.date.accessioned2020-04-22T09:22:20Z-
dc.date.available2020-04-22T09:22:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаталія Стрілецька. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). Рідна школа. 2012. №8-9. С.64–76.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2928-
dc.description.abstractВ статті аналізується система шкільної математичної освіти у Наддніпрянській Україні наприкінці ХІХ – початку ХХ ст., розкриваються філософські положення, що лежали в основі обґрунтування принципів, змісту, методів, прийомів, форм навчання, розвитку та виховання учнів, з’ясовуються тенденції щодо удосконалення шкільної математичної освіти на початку ХХ ст.en_US
dc.publisherРідна школаen_US
dc.subjectматематична освітаen_US
dc.subjectНаддніпрянська Українаen_US
dc.subjectпочаток ХХ ст.en_US
dc.subjectформи навчанняen_US
dc.titleКонцептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.