Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2928
Назва: | Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) |
Автори: | Стрілецька, Наталія Михайлівна |
Ключові слова: | математична освіта Наддніпрянська Україна початок ХХ ст. форми навчання |
Дата публікації: | 2012 |
Видавництво: | Рідна школа |
Бібліографічний опис: | Наталія Стрілецька. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). Рідна школа. 2012. №8-9. С.64–76. |
Короткий огляд (реферат): | В статті аналізується система шкільної математичної освіти у Наддніпрянській Україні наприкінці ХІХ – початку ХХ ст., розкриваються філософські положення, що лежали в основі обґрунтування принципів, змісту, методів, прийомів, форм навчання, розвитку та виховання учнів, з’ясовуються тенденції щодо удосконалення шкільної математичної освіти на початку ХХ ст. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2928 |
Розташовується у зібраннях: | Авторські публікації дослідників |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні (кінець ХІХ – початок ХХ ст.).pdf | 294.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.