Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2928
Назва: Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)
Автори: Стрілецька, Наталія Михайлівна
Ключові слова: математична освіта
Наддніпрянська Україна
початок ХХ ст.
форми навчання
Дата публікації: 2012
Видавництво: Рідна школа
Бібліографічний опис: Наталія Стрілецька. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). Рідна школа. 2012. №8-9. С.64–76.
Короткий огляд (реферат): В статті аналізується система шкільної математичної освіти у Наддніпрянській Україні наприкінці ХІХ – початку ХХ ст., розкриваються філософські положення, що лежали в основі обґрунтування принципів, змісту, методів, прийомів, форм навчання, розвитку та виховання учнів, з’ясовуються тенденції щодо удосконалення шкільної математичної освіти на початку ХХ ст.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2928
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.