Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДедович, Валентин Миколайович-
dc.date.accessioned2020-04-21T18:25:44Z-
dc.date.available2020-04-21T18:25:44Z-
dc.date.issued1995-
dc.identifier.citationДедович В.М. До диференціації через інтеграцію. Диференціація навчання фізиці : зб. / Чернігівський обласний інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки працівників освіти. Чернігів, 1995. С.24-25.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2914-
dc.description.abstractСучасна школа стоїть перед проблемою перевантаження учнів навчальною роботою. Збільшується інформаційна насиченість традиційних навчальних предметів та з’являються нові дисципліни.en_US
dc.publisherДиференціація навчання фізиці : зб.en_US
dc.subjectінтеграціяen_US
dc.subjectдисципліниen_US
dc.subjectперевантаження учнівen_US
dc.subjectнавчання фізикиen_US
dc.titleДо диференціації через інтеграціюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
До диференціації через інтеграцію.pdf702.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.