Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДедович, Валентин Миколайович-
dc.date.accessioned2020-04-21T18:21:47Z-
dc.date.available2020-04-21T18:21:47Z-
dc.date.issued1992-
dc.identifier.citationДедович В.М. Підготовка студентів до викладання інтегративних дисциплін у середній школі. Тези доповідей міжвузівської науково-практичної конференції. Частина 2. Секція природничих наук. Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т.Г.Шевченка. Чернігів, 1992. С. 15-16.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2912-
dc.description.abstractРозвиток суспільства, науки і техніки поставив на порядок денний формування в учнів середньої школи єдиної наукової картини світу і взаємовпливу суспільства і науки. Найбільш ефективний шлях до цього – інтерактивне викладання дисциплін природничого і суспільно-історичного циклів. Звичайно, це не виключає і викладання окремих предметів циклу на певних етапах навчання або для певних потоків за інтересами.en_US
dc.publisherТези доповідей міжвузівської науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectвикладання інтегративних дисциплінen_US
dc.subjectсередня школаen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.titleПідготовка студентів до викладання інтегративних дисциплін у середній школіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.