Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДроздова, Марина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-21T17:33:51Z-
dc.date.available2020-04-21T17:33:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДроздова М.А. Соціальні уявлення про безпеку освітнього середовища у буденній свідомості чернігівських студентів. Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень: тези ІІ міжнар. наук.-практ. конф. (м. Переяслав-Хмельницький, 21 березня 2018 р.) / відп. ред. О.В.Дробот. Київ, 2018. С.175-179.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2901-
dc.description.abstractПроблема безпеки освітнього середовища є досить актуальною у наших реаліях. Соціальна значущість її, крім загальноосвітніх середніх закладів, стосується також вищої школи. При цьому, з нашого погляду, важливо вивчати не лише чинники безпеки освітнього простору, але й соціальні уявлення студентів про неї (адже останні є критеріями суб’єктивної оцінки її наявності). У наукових працях уявлення про безпеку часто розглядаються як суб’єктивні образи (репрезентації), завдяки яким здійснюється оцінка (категоризація) певних ситуацій (умов) життєдіяльності індивіда або групи як безпечних/небезпечних.en_US
dc.publisherПсихологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень: тези ІІ міжнар. наук.-практ. конф.en_US
dc.subjectсоціальні уявленняen_US
dc.subjectбезпекаen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectЧернігівen_US
dc.subjectосвітнє середовищеen_US
dc.titleСоціальні уявлення про безпеку освітнього середовища у буденній свідомості чернігівських студентівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.