Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГазука, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-21T15:23:54Z-
dc.date.available2020-04-21T15:23:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГазука Т. А. Модель підготовки майбутніх учителів трудового навчання до проектної діяльності у процесі вивчення спеціальних дисциплін / Газука Т. А. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧНПУ, 2011. –Вип. 88. – 288с. С. 35-38.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2880-
dc.description.abstractУ статті на основі системного і особистісно-діяльнісного підходів обґрунтовано модель підготовки вчителів трудового навчання до проектної діяльності у процесі вивчення спеціальних дисциплін, яка розкриває особливості структури, а саме містить елементи: мету, завдання, компоненти, зміст, умови та результат підготовки.en_US
dc.publisherВісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченкаen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subjectмоделюванняen_US
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителя трудового навчанняen_US
dc.subjectпроектна діяльністьen_US
dc.titleМодель підготовки майбутніх учителів трудового навчання до проектної діяльності у процесі вивчення спеціальних дисциплінen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.