Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2880
Назва: Модель підготовки майбутніх учителів трудового навчання до проектної діяльності у процесі вивчення спеціальних дисциплін
Автори: Газука, Тетяна Анатоліївна
Ключові слова: модель
моделювання
підготовка майбутнього вчителя трудового навчання
проектна діяльність
Дата публікації: 2011
Видавництво: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка
Бібліографічний опис: Газука Т. А. Модель підготовки майбутніх учителів трудового навчання до проектної діяльності у процесі вивчення спеціальних дисциплін / Газука Т. А. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Серія: педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧНПУ, 2011. –Вип. 88. – 288с. С. 35-38.
Короткий огляд (реферат): У статті на основі системного і особистісно-діяльнісного підходів обґрунтовано модель підготовки вчителів трудового навчання до проектної діяльності у процесі вивчення спеціальних дисциплін, яка розкриває особливості структури, а саме містить елементи: мету, завдання, компоненти, зміст, умови та результат підготовки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2880
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.