Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2873
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-21T14:44:05Z-
dc.date.available2020-04-21T14:44:05Z-
dc.date.issued1996-
dc.identifier.citationДорошенко Т. В. Емоційне переживання як основа оцінного ставлення молодших школярів до музики. Актуальні проблеми формування творчої особистості вчителя початкових класів : зб. матеріалів регіональної наук.-практ. конф. (24-25 квітня 1996 року). Вінниця, 1996. С.123-128.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2873-
dc.description.abstractУ статті розкриваються особливості особистісного оцінного ставлення молодших школярів до емоційно-виразної сторони явищ музичного мистецтва, що сприймається, зазначається, що формування у молодших школярів навичок музичного сприймання сприяє поглибленню емоційності переживання, що забезпечує свідоме оцінне ставлення до музики.en_US
dc.publisherАктуальні проблеми формування творчої особистості вчителя початкових класів : збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференціїen_US
dc.subjectмузикаen_US
dc.subjectпереживання.en_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectемоціїen_US
dc.titleЕмоційне переживання як основа оцінного ставлення молодших школярів до музикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_88.pdf666.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.