Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2873
Назва: Емоційне переживання як основа оцінного ставлення молодших школярів до музики
Автори: Дорошенко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: музика
переживання.
молодші школярі
емоції
Дата публікації: 1996
Видавництво: Актуальні проблеми формування творчої особистості вчителя початкових класів : збірник матеріалів регіональної науково-практичної конференції
Бібліографічний опис: Дорошенко Т. В. Емоційне переживання як основа оцінного ставлення молодших школярів до музики. Актуальні проблеми формування творчої особистості вчителя початкових класів : зб. матеріалів регіональної наук.-практ. конф. (24-25 квітня 1996 року). Вінниця, 1996. С.123-128.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються особливості особистісного оцінного ставлення молодших школярів до емоційно-виразної сторони явищ музичного мистецтва, що сприймається, зазначається, що формування у молодших школярів навичок музичного сприймання сприяє поглибленню емоційності переживання, що забезпечує свідоме оцінне ставлення до музики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2873
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_88.pdf666.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.