Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДорошенко, Тетяна Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-04-21T14:21:15Z-
dc.date.available2020-04-21T14:21:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДорошенко Т. В. Активізація процесів саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва як умова розвитку емоційної компетентності. Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Серія : Психолого-педагогічні науки. Ніжин, 2018. № 1. С.95 -102.en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2869-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність і визначено напрями активізації процесів саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва, які передбачають усвідомлення ними основних категорій теорії саморегуляції (структура, функції, компоненти) та реалізуються шляхом формування мотиваційної сфери, розвитку суб’єктно-діяльнісних умінь, здатності до адекватної самооцінки; представлено напрями, принципи, методи, засоби активізації процесів саморегуляції.en_US
dc.publisherНаукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголяen_US
dc.subjectемоційна компетентністьen_US
dc.subjectпринципиen_US
dc.subjectнапрямиen_US
dc.subjectмайбутні вчителі музичного мистецтваen_US
dc.subjectметодиen_US
dc.subjectзасоби активізаціїen_US
dc.titleАктивізація процесів саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва як умова розвитку емоційної компетентностіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття_85.pdf207.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.