Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГазука, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-04-21T14:20:06Z-
dc.date.available2020-04-21T14:20:06Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГазука Т. А. Структурна модель підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектної діяльності у процесі вивчення спеціальних дисциплін / Газука Т. А. // Педагогічна майстерність як система професійних мистецьких компетентностей : Збірник матеріалів VІІ мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О.П. Рудницької – Чернівці:Зелена Буковина, 2010. – С.357-359en_US
dc.identifier.urierpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2868-
dc.description.abstractПедагогічне моделювання у вузі як складне явище має дві найважливіші сторони: сутнісну та змістову. Сутність педагогічного моделювання являє собою метод наукового проектування і всебічного дослідження моделей професійної діяльності тих хто навчається, змісту навчання, організаційних форм освітнього процесу, навчальних ситуацій і явищ з метою їх всебічного вивчення і оптимізації.en_US
dc.publisherЗбірник матеріалів VІІ мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О.П. Рудницькоїen_US
dc.subjectмайбутній вчитель трудового навчанняen_US
dc.subjectпроектen_US
dc.subjectпроектуванняen_US
dc.subjectмодельen_US
dc.subject“Технологія виготовлення швейних виробів”en_US
dc.subject“Текстильне матеріалознавство”en_US
dc.subject“Конструювання та моделювання швейних виробів”en_US
dc.titleСтруктурна модель підготовки майбутнього вчителя трудового навчання до проектної діяльності у процесі вивчення спеціальних дисциплінen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Авторські публікації дослідників



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.